1 år & 6 månader

Igår blev Pontus 1år & 6månader ♥ Mycket som händer. En massa nya ord bubblar ut, men sen förstår man inte riktigt allt heller;) Han växer & växer. Väntar på att få komma in till bvc snart för va dit i Dec. sist. & det har hänt lite sen sist:) Han har storlek 92 på kläder & 98 på vissa bara.. Köpte gympaskor idag & på sina små fossingar har han storlek 24. Sen blev det en hel del med kläder, mössa, vantar mm. Måste bunkra upp lite nu när det snart är dags för dagis! :) Liten blir stor. ♥ Vi ska på en infoträff om ca2 veckor sen börjar inskolningen. Då börjar den riktiga vardagen. Hämta/lämna på dagis, jobba & hem för att fixa käk & sen va det dags för sängen.. Tyyp;p Får hoppas att allt kommer gå bra. Känns bra att han har haft möjlighet att vara hemma såhär pass länge ändå:)
 
 

Kommentarer

- Lina

Hahah.. det är sköööönt med rumpvärmarn på fortfarande! ;)

2014-04-01 ♥ 19:25:34
URL: http://linalinus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0