Nya möbler

Eftersom vi bor mycket större nu så behövs det en hel del nya möbler! Så vi har shoppat en del på Ikea de senaste gångerna vi varit dit. Och vi har varit dit en gång före jul, en gång efter jul & jag ska dit för tredje gången imorgon!. Haha. Hänger med Emma & Bella då:) Egentid med vännerna gör gott ♥
 
Denna Expedit-hylla ska Pompe ha i sitt nya rum:)
 
Hemnes-byrå som vi har i hallen på övervåningen. (Julklapp)
 
 
Hemnes-byrå som också ska stå i hallen uppe eller i vårat sovrum. (Ska inhandlas imorgon)
 
Sen har vi köpt en garderob+sittbänk att ha i hallen & det var från serien Stuva. (En serie som man kan kombinera ihop själv) Det har blivit många sena kvällar med skruvmejsel & hammare då vi har satt ihop dessa efter att Pontus har somnat. Men det är kul med allt nytt! :) & förhoppningsvis så får vi bort de sista kartongerna snart..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0