Julafton hos oss!

Vi var hemma & myste tillsammans på julaftonsmorgonen:) Pontus fick öppna lite paket & se granen för första gången. Vi klädde den kvällen före då han sov. Så den blev genast intressant!
Vid 13-tiden åkte vi till Vik & åt jullunch & fika:) Kollade på Kalle Anka & delade ut julklapparna:) Sen åkte vi vidare till Rengsjö där vi sedan sov kvar:) Jultomten kom även dit & det blev paketöppning igen:) Proppmätta var vi, men lite götta gick ändå ner;p Vi alla hade varit riktigt snälla i år för vi fick måånga paket & någon som badade i paket va lilla Pompe ♥
 
 
♥♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0