Glössbo möbler

När jag & Tommy förlovade oss för 4 år sen fick vi ett presentkort på Glössbo Möbler:) Idag kom det till användning när jag & mamma va dit:) Den som spar, han/hon har.. ;) Fick med mig lite smått & gott hem iaf!
 
Ikväll rök de sista spåren av julen iaf. Va ju inte det lättaste att försöka klä av granen med Pompe iaf;p När mamman plockade ner kulorna i lådan så tog Pontus upp dom igen & jag hade nog kulor över hela golvet ett tag. Haha. Fick upp nya gardiner & lite dukar iaf:)

Stupade ner i soffan med en kall öl & chips efter det!:) Lördagsmys!;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0