Andra natten

Pontus sov snällt hela natten i sitt rum & han vaknade sin vanliga tid imorse (07.45). Alla har sovit gott:) Fast jag har vaknat av mig själv & kommit på mig att Pontus sover ju inte med oss längre.. Undra vem som har det jobbigast;) Han va lite ledssen även ikväll vid läggningen, men det var han tidigare också även när han låg inne hos oss. Han har varit så enkel mest hela tiden så jag tror det kommer fortsätta att gå bra:) Han somnade sött efter lite strykningar på ryggen. Mamma & pappas gohjärta ♥
 
 
 
Pontus fick denna söta spark av tant Emma & tant Bella i julklapp! :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0