28:e Januari 2014

Har avverkat 2 veckor på jobbet nu & det har gått bra. Lite ovant i början & en del nytt, men nu är jag med igen;) Var lite jobbigt i början att vara ifrån Pontus eftersom vi varit tillsammans varje dag förr (förutom när jag varit bortrest) Men det är skönt att 'andas' ibland!.. Till & med att man får gå på toa ifred nu & det är lyx! & att kunna äta utan att ha någon yrboll runt fötterna;) haha.. Men det är såklart helt underbart också med de små liven ♥ Älskar att vara mamma & absolut inget jag ångrar. Snarare att man ångrar att man inte valde att bli det tidigare. ♥
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0