1 år & 3 månader

Den 30/12 blev Pontus 1 år & 3 månader ♥ Vår lilla goding! Men han är inte så liten längre. Växer så det knakar tror ja:p Har fått gått över till storlek 92 på hans kläder nu. Blir en lång kille det här tror ja:) Jul & nyår har passerat men mer om det i ett annat inlägg. Pontus sovrutiner har ändrats lite de senaste veckorna. Förr sov han 2ggr/dag & nu sover han 1 gång & det sker efter lunch. Provade senast idag att lägga han vid elva för han verkade så trött, men icke. Väl uppe i sängen blev han busig & pigg.. Haha. Så vi tar en dag i taget. Beror lite på när han vaknar också på morgon. Oftast vaknar han mellan 7-8 tiden.. Han verkar klara sig med att sova en gång per dag nu & då sover han mellan 1½-2 timmar.. Lägger sig fortf. vid 19.30-20 tiden. Äter bra vid de tillfällen det ges frukost, mat mm :) Har en matglad kille! Fått mer vilja & uttrycker sig mer så man förstår vad han vill & menar:) Kan säga mamma, pappa, tack, ljus så man förstår;) Hihi.. Brummar åt bilar, traktorer mm. Muar åt kossor/hästar. (kan ej skillnaden på dom än) Haha. Härmar fåglar & katter:) Finns ju hur mkt som helst att skriva egentligen, men detta är iaf en liten, liten del i hans utveckling & det är främst för min egen del som jag skriver så jag kan gå tillbaka & kika.. :)

(April 2012)
Mamma & pappas cooling! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0