Topp till Tå

Blev en tiidig morgon imorse då Pontus vaknade 05.15!.. Sen vägrade han somna om. Han har vaknat vid 06-tiden flera dagar nu. Undra varför, han som sovit till halv åtta-åtta förr;) (Vi har varit bortskämda) Så det blev bus & lek tidigt idag;p Sen gjorde jag mig iordning för skulle på fotvård på Topp till Tå!:) Fötterna är såå mycket mjukare & dit ska jag verkligen gå fler gånger. Supermysigt ställe & man blev så himla bra omhändertagen & bra bemött! :)

Senare åkte hela familjen till Sörängsskroten & sen blev det ett spontanbesök hos Emelie & Simon :) Emelie jobbade när vi kom så hon blev överraskad då hon inte visste att vi va där;) Hihi.. Fikade där & Pontus busade med Rochie & den 'kåta' katten:) Haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0