Påskfirande på dagis

Idag hade de flesta barnen målat sig & klätt ut sig när vi kom till dagis. :) Vi va innte & lekte en stund sen gick vi alla ut för att fira påsken!:) Alla barn på hela avdelningen va ute tillsammans & personalen tände en brasa & så sjöng vi. Sen fick alla godis/russin av snälla påskkärringar;) Personalen hade klätt ut sig också. Alla va såå fina! Avslutade denna dag ute så nästa besök blir på Tisdag eftersom det är långhelg nu. Då ska vi vara kvar över lunchen också:)

Glad påsk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0