Inskolning på dagis!

I Måndags var jag & Tommy iväg på en infoträff på dagiset som Pontus ska gå på :) Kikade igenom lokalerna & utemiljön. Pratade en massa om upplägget dom hade osv :) Om hur inskolningen gick till mm. Mysig & trevlig miljö för både barn & personal:) Det känns bra såhär långt iaf :)
Igår va vi där ett par timmar så Pontus fick träffa personalen/barnen & se sig omkring :) Han kom igång & lekte på engång nästan :)
Idag har vi varit dit en sväng på fm också & då har vi varit ute nästan hela tiden:) Han hittade en cykel som han satt på hela tiden ;) Slutade med tårar innan vi åkte därifrån då det blev krock med cyklar & han ramla av & sen va det en liten tjej som ville knuffas, men annars gick allt bra!:)
Nya tag imorgon! :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0