Häggesta marknad & mys ute i solen

Värsta bästa vädret ju! ;) Det är slutet på April & det är över 20 grader varmt! Nice! Igår jobbade jag dock hela dagen men idag har jag fått njuta av soolen:) Vi var iaf på Häggesta marknad, men vilket skit. Så dit behöver vi inga fler ggr.. Åkte hem & började fixa iordning utemöblerna på altan. Sen kom Emma förbi så då blev det en premiärfika på altan & Pompe fick påskägg av tanten:) Såå underbart!

Denna dag avslutades med en härlig ridtur & vi fick sällskap av Bella & Cira en sväng också!:) Mys!

Såå härligt när denna värme börjar komma & man får en aningen mer energi också:) Nu hoppas jag att hela familjen blir friska snart då vi fått dagisbaciller.. Vi är förkylda hela högen & Pontus har feber emellanåt..

Härliga Söndagsmorgon! Jag & Pontus nere vid våran brygga :) Underbart! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0