14:e September 2013

Denna Lördag har det varit full fart:) Först på fm va vi i Söderala & badade. Sen blev det en tur in till Söderhamn då Tommy beställde en bensindunk till båten. (de två förra har någon/några snott från båten!!) Sen blev det hem till mamma & pappa på lunch & träffa dom då de kom hem från Kreta igår!:) Pontus somnade en sväng så då passade jag på att åka & rida & Tommy åkte en bit bortanför Ånge & skulle kika på en bil.. :p Som även fick följa med hem så äntligen har vi två bilar!
Sen följde jag med mamma & pappa till en bekant i Arbrå & där fick vi fika. Sen hälsade vi på min faster Karin & Roger i deras stuga:) Hur härligt ställe som helst vid vattnet:) Där var jag & lekte mycket med mina kusiner när vi var små:)
Avslutade kvällen med en pizza hos mamma & pappa innan vi begav oss hemåt:)

Nu inväntar jag Tommy som snart skulle komma hem:)

Imorgon blir det klubbmästerskap i hoppning i Rengsjö så ska vara där & hjälpa till.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0