1-års kontroll

Har varit på bvc nu på fm. Vi va lite tidiga så vi passade på att gå på öppna förskolan också:) Har bara varit där en gång förr på babysång så nu va det lite större barn där. Men även små bebisar & barn i Pontus ålder:) Va iaf supermysigt! Måste nog försöka åka dit lite mer då Pontus verkade tycka det va kul också med alla barn & leksaker;)
Men åter till saken.. :) Va på 1-års kontroll hos Lisa & läkaren var där och kollade ögon, hals & kände & klämmde lite. Allt såg bra ut:) Han fick även en spruta i varje lår & han sa inte ett ljud. Såå duktig! Inga tårar alls:) Vi alla blev lite smått förvånade.. Jag hade väntat mig krokodiltårar.. Mammas duktiga pojk! ♥
Han väger 10845g & är 80,1cm lång:)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0