Pontus går mer & mer

Igår gick Pontus alldeles själv & han släppte möblerna & gick mååånga steg här hemma. Runt, runt! Hann få med det på film också;) Roligt att ha kvar! Han gick ett par steg, stannade upp & sen fortsatte han gå ♥ Nu går det undan. Ibland fuskar han & kryper istället;p Hihi.. Sötnosen!
 
Vi var hem till tant Emma igår på fika också:) Skulle visa henne att han kunde gå då men det ville inte Pontus. Han vägra gå:p Haha.. Men hon fick se filmen på mobilen:) Var ute & gick en sväng också i det härliga vädret! Sen åkte jag till stallet & red ut på en härlig ridtur. Blev dock bara skritt för är förkyld & hade nog lite feber också..
 
 

Kommentarer

- Helen

stora killen, så duktig <3 puss

Svar: Jaa nu går det undan för honom:) <3
annaslaviero.blogg.se

2013-10-08 ♥ 19:45:07
URL: http://helenm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0