Pontus 1 år & 2v.

Våran kille är det full fart på om dagarna!:) Nu går han för fullt. Han är så söt när han har bråttomt för då småspringer han nästan;p Haha.. Goding! ♥ Han har utökat sitt 'tal' också. Alltså, han pratar inte men han gör olika ljud nu & låter/skriker i olika tonlägen:) Kommer nästan nå nytt hela tiden. Frågar man vart mamma/pappa, lampan, klockan mm är så letar han & tittar på föremålet. Han har inte börjat peka på sakerna än.. Säger man åt han att han ska hämta tex, bok, traktor så kommer han med det. Eller om man pekar på nått & vill ha det så ger han en den saken:)
Kanske nämnde det, men han gick iaf då han va 1 år & 1 vecka:) Han måste stå upp för att kunna ta sig fram. Han kan ej ta sig upp & börja gå om han sitter ner på golvet.. Men det kommer nog snart:)
Har införskaffat nya skor åt han som han får bra stöd ifrån runt vristerna så nu går han ute också:) Men det är ju lite knöligare under hans små fötter så han ramlar omkull lite då & då.. Såå söt när han går runt med sina små ben:) Hihi..
Sen är hans 7:e tand påväg fram också. Har kommit upp ett till litet risgryn.. ;)
 
Händer så otroligt mycket hela tiden tycker jag med utvecklingen så man hinner inte med:)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0