9:e November 2013

Förra helgen var Pontus febrig & denna helg är det pappans tur att ligga däckad med feber & halsont. När ska det vända.. Jag har (peppar,peppar) klarat mig! Fast har fått ont i ryggen så var iväg på massage igår så hoppas det onda släpper snart.. Skulle ta det lugnt ett par dagar. Vilket innebär att jag inte kan rida & bära runt på Pompe hur som helst.. Skitrygg!!..
Missade badet idag igen då så nästa Lördag hoppas jag inte att det ska va nå strul. :)
 
Står lite stilla med inredningen mm just nu också & allt plockande som ska göras. Kan inte hinna med allt själv då jag behöver ha Tommy till hjälp nu med en massa så får ta tag i det sen när han är på bena:)
 
Imorgon är det farsdag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0