Valbo

Har varit i Valbo hela dagen & shoppat en massa med min kära mor:) Hittade en massa saker till både mig, hemmet, Pontus & till min kära häst. Är väldigt nöjd med mina inköp! Pontus garderob är uppdaterad med en massa sommarkläder;p Nice.. ;)
Resan dit & hem gick bra & när jag kom hem va grabbarna borta i Vik så fick lite tid till att packa upp allt i lugn & ro. Men sen blev det kram & puss-kalas med Pompe:) Har saaaknat honom såå idag ♥ Min lilla älskling! Dom hade varit snälla & kört hö till stallet idag också så tack för det! Moffa va med & hjälpte till med det också!;p

Har haft en toppen Söndag!:) En 'mor & dotter-dag' ;) ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0