Första vällingen

Då har vi testat att ge Pontus välling/ersättning ikväll & det funkade bra. (Bvc tyckte vi skulle blanda hälften-hälften de första gångerna) Han drack upp 200ml i ett svep;) Haha. Ingen konst, utan det gick i utan problem!;) Får se hur det kommer gå kommande kvällar, men förhoppningsvis ska det gå bra! Håller tummarna för det. Detta innebär i så fall att jag endast kommer amma på morgon.
Han somnade lika bra i sin säng som han annars gör så hoppas han sover lika bra under natten också.. :)
 
Imorgon väntar ev.ridning, föräldrautbildning om 'barnolycksfall' & sen på kvällen blir det kalas hos kusin m. fam. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0