Dagen med fullt ös

Fullt ös hela dagen!.. Puuh.
Började dagen med en härlig ridtur i skogen:) 'Momme' kom hit & va barnvakt så mamman fick åka iväg till stallet. Kom lagomt hem till lunch, sen var det dags för mig & Tommy att åka iväg på föräldrautb. (Tommy fick sluta tidigare idag också eftersom det är röddag imorgon) Utb. va om barnolycksfall & det va himla bra tyckte vi. Fick tex. veta hur man gör då ett barn sätter i halsen, vilka kemikalier/vätskor som är jättefarliga att stoppa i sig. Men det absolut farligaste va de små runda batterina som finns!! Stoppade ett barn i sig ett sånt så tog det 1 timme så hade det frätt sönder hela magen!!.. :o Hemskt!!
Mamma tog iaf med sig Pontus till Rengsjö så när vi kom hem från föräldraträffen var det bara att duscha & göra sig klar för kalas;) Var på kalas i Svedja hos kusin m. fam. Fick smörgåstårta, tårta & fikabröd:) Gofika!;) Pontus va dessvärre rätt ledssen mellan varven.. Mycket folk & trött är ingen bra kombo.
Åkte hem & släppte av Tommy hos hans föräldrar för dom skulle åka nästan till Uppsala (Monkarbo?) & titta på en bil!.. Så dom kommer väl hem i natt nå tag.
Pontus fick välling/erättning även ikväll & efter det somnade han sött :)
Fick helt plötsligt en massa egentid ikväll då.. ;)

Kommentarer

- Lina

Sv; Haha.. "gammal" bild.. fast det var inte så jätte längesen jag tog bort rövvärmarn.. ;) haha!

2013-05-08 ♥ 23:20:23
URL: http://linalinus.blogg.se
- Lina

Sv; Härligt. :) Hur var tävlingarna då? Kom ihåg att säga till när du är iväg och tränar på Rid-Hia nått tag så kan jag komma och fota er. :) Vad har du för ridstövlar som du brukar köpa då?

Svar: Jo det gick bra faktiskt. Japp får göra det:) Åker dit lite då & då. :p Köper mountain horse(stava?;p) ja.
annaslaviero.blogg.se

2013-05-12 ♥ 22:22:18
URL: http://linalinus.blogg.se
- Lina

Blev det en ny pärla hos familjen Säll? ;)

Svar: Faktiskt inte :p Va inte i det skicket han trodde..
annaslaviero.blogg.se

2013-05-12 ♥ 22:42:23
URL: http://linalinus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0