8 månader

Igår blev våran lilla älskling 8 månader ♥
Jisses så tiden springer iväg. Skulle önska att den inte gick såhär fort:) Som vi sa igår på föräldraträffen - Det är roligare nu med barnen, men jobbigare;p Dom kräver mer passning/tid, men det är ju såå mysigt också! ♥ Nu är det full fart framåt!;)
Han sitter stadigt, men kan tippa bakåt ibland eller åt sidan:p Slutade amma han för nån vecka sen & det har gått bara bra. Han kan spela på läppen, men bara om vi gör det. Han har inte kommit på det själv än:p Springer i full fart i gåstolen. Ruskar på huvudet åt sidorna om vi busar. Haha. Blir glad & skrattar när man sjunger. Om man håller han i händerna så kan han gå. Sover bra om nätterna. Sover allt mellan 10-12 timmar:) Så vi ska inte klaga. Äter bra med mat & gröt är ändå favoriten;) Händer ju så mycket så man glömmer ju bort en massa & svårt att hålla reda på allt ;p Men han är mest nöjd & glad. Sover mellan 3-4 ggr om dagen fortf. Han har fått två små riskorn till tänder i nederkäken.:P Hihi..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0