55-års fest!

I Lördags hade jag & Tommy en gemensam fest!:) Vi hade hyrt Lenninge bastun. Det bjöds på grillat vildsvin, kaffe & tårta:) Fick fina presenter då också fast vi inte skulle ha nå;p Fick blommor, förstoring på Pontus, presentkort på SF-bio, presentkort på Håkes blommor, ljuslycktor, choklad. :) (Hoppas jag ej glömt nå) Tusen tack! Hade en grymt trevlig kväll med alla nära & kära:) Kom hem kring halv tre tiden.. Vi sov också utan Pontus för första gången då mina föräldrar tog med sig han hem. Det hade iaf gått så bra så :) Hade inte varit några problem. Va väl värre för en annan, men de gick :p Nyttigt att sakna också ♥
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0