13:e Maj

Nu har jag äntligen fått lite vårfint ute:) Va iväg & köpte blommor idag så nu är det fiiint på bron & i rabatten:) Hihi.. Annars har det varit full snurr hela dagen lång.. Om folk tror att det är lugnt & skönt & att man inte har att göra då man är mammaledig kan ni hoppa i brasan;P Haha. För det är full fart kan då jag tycka iaf & stressigt.. Men det är väl hur man gör sig också;) Men som ni vet hur jag va innan så blir det rätt mkt stress nu också.. :p Haha..
Fixade smörgåstårtor på fm idag som vi ska ha tills imorgon då Tommy fyller år;) Pontus satt till en början snällt & kikade på i matstolen, men sen blev det tråkigt tyckte han så man fick skyyynda på en aning då:p Ge leksak efter leksak då han kasta ner dom på golvet. Nappen funkade bra tillslut iaf!
I em kom jag som sagt iväg & köpte blommor sen åkte jag till stallet. Svängde förbi Hia på hemvägen för där va det hoppträning för Patric. Man blir lite sugen på att hoppa när man står på sidan & kikar;p

Nattade Pontus med välling när ja kom hem sen somnade han snällt:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0