Morgonridning

Dags att knoppa in snart tror ja. Varit en lååång dag:p Våran lilla grabb slår upp sina blå runt 6-tiden på mornarna nu.. Men å andra sidan somnar han runt halv nio-nio på kvällen & sover sen heeela nätterna så ska nog inte klaga så mkt!:)
Åkte till stallet tidigt imorse & red. Satt i sadeln redan vid nio:p Inte ofta det händer direkt, men ibland får man passa på:) Annars har vi varit i Vik ( hos svärisarna) tills det var dags att åka till bvc.. (Mer om det i ett annat inlägg)

Ikväll kom Johanna & Tommie förbi & fikade också:) Trevligt!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0