Helgen..

I Fredags kom Johanna & Tommie förbi på kvällen så vi grillade & eftersom det var så varmt & fint väder så kunde vi sitta ute på altan:) Underbart med sommarvärme!;) Åt gott & när kvällen kom blev det lite kallare så då kom filtarna fram så vi höll ut till ett-tiden sen gav vi upp & gick & la oss:)

På Lördag fm var det dags för den årliga stallstädningen. Vi skurade stallet med högtryckstvätt & skurade boxarna med rotborste & såpa! Nu är det rent & fräscht!
På kvällen åkte jag till Växbo på vinkväll med brudarna:) Det var jag, Emma, Bella & Emelie som korkade upp flaskorna & myste ute på Emmas lilla altan:) Vi åt lite ost, kex & massa annat götta;) Höll ut lite längre denna gång;p Halv 2 packade vi oss hem. Haha;) Har man trevligt så rullar tiden iväg i en jäkla fart vilket den gjorde denna kväll;) Hade det supertrevligt!;)

Söndag = bakisdag.. Seg, trött, mått illa & jag har inte gjort ett skit. Har varit hos Tommys föräldrar efter lunch & vi åt Thaimat tillsammans med dom & Johanna & Tommie:) Nu på kvällskvisten har vi bara varit hemma. Mamma & pappa kom förbi en sväng med kladdkaka;) Suupersmarrigt efter en dag som denna då man mått piss. Haha.

Haft en toppenhelg! Tack till er alla som gjort den kuuung på ett eller annat vis ♥
 
 
Med lite vin i kroppen händer det mycket tok;) Haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0