19:e Juni

Vilket kanonväder det har varit idag! :) Hoppas på sol & värme på midsommar också. Vore riktigt nice:)
Idag har jag & Pontus haft besök av Martina:) Vi satt ute på altan & myste:) Tack för besöket vännen! ♥
Därefter var jag & handlade blommor & sånt på Granngården så nu är det lite midsommarfint här också;) Hihi.. I land, amplar & krukor:)

Dagen avslutades på hästryggen!:) Var ut på en tur med min fina häst i kvälls solen:) Red galoppträning i backe. Han var riktigt fin & han jobbade på bra. Lyssnade bra på hjälperna & gjorde det jag bad honom göra:) Fin fina Rattis!.. 

Kommentarer

- Emilie

Hej Anna!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se

2013-06-21 ♥ 15:50:24
URL: http://www.hittarecept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0