Rättvik 2013

I Söndags åkte vi till Rättvik på Classic Car Week :) Var där tillsammans med Tommys familj & deras vänner. Bodde i Vikarbyn i ett stort hus så alla får plats under samma tak:) Mycket snygga & fina bilar har vi sett & massor av människor. Ätit gott & på Söndagkväll var vi ute & gled i Plymouthen;) Pontus första cruising! Har tyvärr varit dålig på att fota, men några kort knäppte vi iaf:p
På måndagmorgon var vi nere vid vattnet för Johanna & Tommie tog sig ett morgondopp & tvätta håret;p Pompe badade fötterna & blev alldeles tokig när han va & plaskade i vattnet med fötterna:) Haha.
Åkte hem på Måndagkväll för vi skulle till verkstaden med min bil..

Tommy fick inte nog så han åkte tillbaka nu ikväll & kommer hem på Fredag. Sen på Fredag & Lördag är det min tur att roa mig;) Haha.
 
Resan till Rättvik sov Pontus nästan hela vägen:)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0