9,5 månad

Hinner inte riktigt med här:p Händer saker hela tiden med lille man;) Han är nu 9,5 månad. Så himla roligt att se från dag till dag vad som händer & sker i hans utveckling:) För någon dag sen när vi hälsade på tant Lina så satte han sig själv från liggandes så nu kan han det:) Han kryper inte än utan han mer snurrar runt & ålar sig fram. Drar sig fram & sparkar på med fötterna i golvet:p Han kan visa hur stor han är, klappa händerna, göra high 5, spela på mun. Äter lite plockmat själv. Dricker välling själv:) Finns massor, men detta är väl det nyaste han gör nu:) Hehe.. Roligt för en annan att gå tillbaka & läsa sen så skriver mkt för min egen skull:)
Han har fått en lära-gå-vagn så den övar vi med flitigt. & en bobby-car fick han också samma dag så nu har han att göra. Den klarar han av att åka baklänges på. Han har fått fler tänder. Han har tre st uppe & två st nere så totalt fem st små gaddar:) Tokar & busar på om dagarna :)
 
Här va han 1 månad ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0