Full fart

Det är verkligen fullt upp, men det är väl för att vi ska ha dop också på Lördag. Mycket som ska ordnas med det. Har varit på dollar, stan & Albert & Herbert idag för att fixa undan en massa inför dopet:) Pontus va hemma med morfar så jag  & Tommy kunde springa runt i affärerna;p Vi vet nu vad vi ska bjuda på för fika & har allt klart kring det.
Var till Emelie igår med Emma & fikade:) Myspys!
Idag har vi varit iväg på babysim också på em:) Fick byta dag eftersom vi är upptagen på Lördag.
Imorgon blir det stallet & sen en fika på stan med Lina:)
På Onsdag ska vi på återträff med föräldragruppen som vi gick med innan vi fick barn:) Ska bli kul!
På Torsdag kommer prällen hit & går igenom lite inför dopet.
ANDAS!! Haha.
På Fredag kommer jag ha fullt upp med diverse bakning, ställa allt iordning till dopet mm.
Sen är det Lördag & DOP:) + att jag har stallet i helgen också så på Måndag kan vi andas igen;) Hihi..

Blir dåligt med bilder nu också då våran data fortf. inte är jättepigg!.. Måste nog leta efter en ny..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0