Ändrat..

Fick nytt besked från Ylva & hon skulle ej bort vilket innebär att ja inte behöver ha stalltjänst de kommande dagarna. Så då får vi sova hemma som vanligt:)

Har varit på föräldragrupp & vi fick göra handavtryck samt så pratade Birgitta om barnmat. (Dom hade slagit ihop två träffar) Vi fick prova att ge barnen morot, potatis & palsternacka. Pontus verkade inte förstå riktigt hur man skulle svälja;p Hihi. Tungan va ivägen & den var mer utanför munnen än inne i munnen. Haha. Alla va så himla söta & goa;) Älskade ungar!;) Pontus höll låda när Birgitta skulle prata en massa. Haha;) Annars brukar han vara rätt tyst & sitta & fundera en del, men inte denna gång;p Sen de andra ggr vi varit iväg har han sovit sig igenom. Allas barn hade växt & utvecklas så det va så kul att se dom:) Ska försöka pallra oss iväg någon Måndag fm då det är babysång. Pontus verkade gilla de små liven:) Hihi. ♥ Han satt & flörtade med en liten gotjej & så mycket som han har tittat & 'pratat' samtidigt har ja inte varit med om förr;p Även där var hans tunga mer utanför munnen än i. Gogubben våran! :)

Kommentarer

- Helen

Hihi. Mys. Synd att de inte fanns sån föräldrargrupp när Lea föddes. Tror Pontus kommer älska mat. Flickornas favorit var majspuré. Moroten gillade ingen av dem. Palsternacka/potatis var oxå helt okej. :)hoppas de går bra med alla förberedelser inför dopet :) puss

2013-01-24 ♥ 10:48:26
URL: http://helenm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0