Sjukstuga

Natten som var har varit stökig. Pontus vaknade nästan varannan timme fram till klockan två.. :/ Han har blivit förkyld så han sov oroligt. Knappt någon sömn för mamman & pappan. Klev upp vid 7-tiden eftersom vi egentligen skulle åka på babysim. Ändrade oss ganska fort då vi märkte att Pontus inte alls va pigg.. :( Han hade ingen feber imorse så då åkte vi mot Rengsjö eftersom vi ändå va vaken. Jag kom ut & red vid 9-tiden & det var hur härligt som helst!:)
Vi har varit i Rengsjö hela dagen.. Kom nyligen hem:) Pontus har feber, 38,5 så han fick alvedon & nu sover han:) Lilla vännen då.. ♥ Man blir så hjälplös & det gör ont i mammahjärtat. Hoppas det inte sitter i allt för länge.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0