1a advent

Det är advent & inge snö på backen.. Lite tråkigt. Är storm ute så man blåser typ omkull om man går ut. Näe, lite snö får det hellre komma än denna blåst.

Igår var Tommy på julbord med jobbet. Dom fick äta på Tuppens & sen uppträdde Stiftelsen! Va på dom förra året ja, men inte denna gång. Har stallet i helgen & kände att det har blivit så mkt byten så jag hoppade utgången denna gång:p Jag & Pompe sov över i Rengsjö istället & myste där;)

Idag kom hela härliga familjen Källdin på fika & husesyn;) Mysigt & trevligt! Som alltid! Barnen lekte & busade snällt med varandra. Tog en stund innan Pontus blev 'varm i kläderna' :) Men sen va det full fart!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0