Ridläger 2013

I helgen var det ride and wine som gällde! ;) Har haft toppen-dagar med fina människor, fina hästar, god mat/dryck & allt har varit såå jäkla braa:D Ridningen har gått riktigt bra & jag är i någon sorts lyckobubbla nu! Känslan av att ens häst går i så himla fin form hela helgen & vi gör framsteg varje dag. Den känslan är så himla häftig!! Vilken fin häst jag har!!:) Är så nöjd med helgens upplägg av teori/ridning, ja allt! :) Jag har laddat mina batterier!..
 
Åsa, Kerstin, Maria, Linda, jag & Ingrid.
Maria ritade våra hästar;)
 
 

Kommentarer

- Lina

Åhh vad härligt gumman! Säg till så kommer jag och fotar när du tränar! :) Är ledig denna vecka och ledig imorgon iaf vad det ser ut som nu :)

2013-08-13 ♥ 20:30:56
URL: http://linalinus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0