Djungelns värld

Det här med sadlar är en djungel.. Finns massor, men väldigt få som passar min häst. Va till min ridtränare ikväll & testade en massa sadlar & paddar att ha under sadlarna. Det som funkade bäst va min sadel med en speciell padd under (se bilderna) så att sadeln kommer upp lite ifrån ryggen/manken. Hela hästen fick ett annat steg & han kändes helt annorlunda. Fick låna Mia´s padd över helgen då det är ridläger! Så ska införskaffa mig en egen så fort ja kan:) Detta blev en billig & snabb lösning tills ja nu hittar en sadel som han kan ha!.. :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0