Lördagsmys!

På fm var jag ute med Pontus så han fick sova ute en sväng innan vi skulle iväg & bada i Söderala:) Badningen gick bra. Tidigare då man dykt med han behövde man blåsa på näsan & säga att man skulle dyka. Nu efter idag behöver man bara tala om att man ska göra ett dyk så håller han andan själv:) Händer mycket på bara några gånger. Roligt att se framstegen:)
Sen åkte vi till mamma & pappa på lunch. Därefter va vi hem till fam. Nilsson som precis skulle äta lunch då vi kom. Fick med oss Amanda (mitt kusinbarn) hem därifrån också så nu ska hon sova över här hos sin tremänning för första gången;)
Vi gjorde ett stopp i Vik också så hon fick se kalvarna, fyra små söta kattungar & sen blev det lite bus & lek med Johanna också som kom förbi:) Pontus fick många pussar/kramar från sin favvo-faster:)

Ikväll åt vi hamburgare till middag. Sen badade Amanda & sen blev det bus med både Amanda & Pontus:) Jag va iväg & handlade lite götta som vi smaskade på till Fångarna på fortet som Amanda ville se:p

Imorgon är en ny dag & vi får se vad vi hittar på för bus då:) Man är inte direkt van att ha två barn såhär, men bra att man kan låna & prova på't iaf;) Haha.
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0