Lördag!

Som vanligt på alla Lördagar var vi & badade idag:) Hade typ hela bassängen för oss själva då det var vi & en tjej till med hennes bebis som badade. Så det fanns gott om plats;) Vi dyker på för fullt, sjunger & busar:) Så himla mysigt & roligt tycker Pontus:) Vi också. Hihi.. :)
Åkte till Rengsjö sen & jag åkte vidare till ridbanorna för att det var 'städfixardag' där idag. Nu kan man äääntligen rida på Rengsjöhästens ridbanor!!:) Så jag var såklart dit sen & red:) Gick galet bra!:) Tjooohooo! Skönt att slippa åka till Nytorp nu!:) 5min så är man på plats liksom. Skönt!

Åkte till Vik sen & har varit där ikväll. Fick mat & Tommy tvättade en massa vinterdäck. Nu blir det glo tv en sväng innan man gör kväller.
Ha en fin Lördagskväll!:)

Kommentarer

- Lina

Sv; Hehe klart du får följa med gumman! Åker ofta förbi dig också när jag åker med virke ner till Gävle och så, så då kan du ju hänga med på en sväng nått tag framöver :)

Svar: Hihi. Låter bra det!:)
annaslaviero.blogg.se

2013-04-29 ♥ 11:07:12
URL: http://linalinus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0