Sjukan, vilket skämt!

Vilken natt! Sovit dåligt & sen har Tommy haft så himla ont i magen stackarn.. :/ Ringde hc idag igen då han har kräkts både igår & idag.. Dom ringde upp vid halv tolv. Men sen skulle hon som satt i växeln rådfråga & prata med läkaren så hon skulle återkomma.. Vid halv tre hade vi lessnat på att vänta så då ringer jag & får en ny tid dom ska ringa upp. Alltså ringde dom vid tre-tiden.. Men bara för att säga att läkaren kommer att ta kontakt med Tommy senare.. Jaha hur lång tid ska det ta!!... Men vid fyra tror ja de va så ringde läkaren upp iaf. Eftersom Tommy inte tål de smärtstillande tabletterna så kunde han sluta med dom & ta typ alvedon/Ipren istället. Men ska fortsätta äta tabletterna mot bakterien som han har i tarmen/magen. Om du inte är bättre om 1v så kom in igen sa läkaren. Men då tog det hus i helvete!! Om inte Tommy är bättre till Fredag så gör vi ännu ett besök på hc!! Gaaahh! Dagens jäkla sjukvård!! & det konstiga är att när han tog alvedon/ipren i em så har han inte alls haft ont i magen. Han har till och med kunnat äta liiiite. Dom där morfintabletterna kan slänga sig i väggen! Så hoppas det här kan vara en vändning nu! Vore så himla skönt:)
Bebis håller sig inne än iaf;p Hihi.. Nu i em kom mamma & pappa förbi. Pappsen hade med sig åkgräsklipparen igen så han klippte gräset åt oss!:) Tacktack!

Kommentarer

- Helen

Åh jäkla sjukvård. Tycker de har tabbat sig ofta på hc nu senaste året. Hoppas kroppen kan få bort bakterien i magen nu när han får i sig näring nu igen och kan fokusera på att vila. Uscha vad jobbigt att du ska behöva tänka på allt detta nu med 11dagar kvar + eller - . Kanske vi hinner ses nästa vecka <3 puss

2012-09-12 ♥ 22:47:56
URL: http://helenm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0