Sjukan igen!..

När ska det vända?!....
Fick upp på sjukan med Tommy idag då han haft otroliga magsmärtor sen i Torsdags.. En lååång väntan på Hc innan vi fick träffa en jourläkare. Togs en massa prover.. Väääääääänta!... Misstänkte blindtarmen så fick åka på röntgen. Återigen vänta. Tillslut så hade läkaren kommit fram till att han hade en bakterie i tarmarna/magen. Så nu fick han andra piller mot det så kan hoppas att detta ska vända nu då han varit dålig till & från i 3 veckors tid! Däremellan har han haft harpest också. Nästa gång vi ska till sjukhuset är det förhoppningsvis min tur att föda!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0