Massage

Va till stallet idag & masserade Rattis. Det tyckte han va skönt. + att jag smörjde han med linement på vissa delar av kroppen. Efter att jag haft Anna där som har gjort akupunktur & använt laser på han så har det blivit skillnad iaf! Ömmar inte alls lika mkt på vissa ställen nu som han gjorde innan. Så nu ska jag försöka hålla i det så han ska få behandling 1 gång i månaden!:)

Annars så tar jag hand om min sjuka sambo. Han fick tillbaka bakterierna i magen som han hade tidigare.. Så nu käkar han medicin igen! Är allmänt klen i kroppen, äter dåligt, spyr, får springa på toa, sover/vilar mest sig igenom dagarna. Kan ju hoppas på att det vänder snarast då vi inte har tid till detta nu då vi när som helst kan få åka in på bb.

Håll ut!

Kommentarer

- Therese

Hej, tänkte lämna ett litet avtryck då jag lite nu och då har kikat in här för att se om det kommit någon bebis. Helen berättade att vi hade bf med ca en månad mellan, så då är det lite spännande att se hur det går för dig/er :)

Måste vara jobbigt när Tommy är så dålig till och från =/ Hoppas han kryar på sig snabbt nu innan bebis vill ut!
Och stort lycka till när det är dags, det kommer vara det häftigaste och underbaraste du varit med om :)

2012-09-28 ♥ 21:34:17
URL: http://thogstrom.blogg.se
- Anna

Sv: Hej hej!:) Jaha, på det viset!:) Va kul! Ja nu hoppas man som sagt att han kommer vara frisk! Så på både gott & ont så har de varit bra att bebis har viljat stanna lite extra länge i magen nu då;p Men nu så är det typ fritt fram känner vi då han är bättre nu! Så ja hoppas det håller i sig:)
Ja tack så mycket!:) Såg att du hade lösen. Något du kanske vill ge ut så kan man följa dig/er också?:)

2012-09-29 ♥ 22:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0