Bm-besök v.40

Har varit till bm nu på fm. Fick göra det vanliga & allt såg bra ut!:) Inga fler besök inbokade hos henne nu utan om jag går över till nästa helg ska jag ringa & boka en tid för att göra ett ultraljud i Gävle. Men jag hoppas bebis vill kika ut tidigare!;)
Efter bm-besöket åkte jag & hälsade på Emma:) Fick gofika & förhoppningsvis va det sista gången hon såg mig med magen;) Haha. Kan ju alltid hoppas på att nästa gång vi ses har bebis kommit;) Hihi..

När Tommy kommer hem ska vi åka & fira Lina som fyllt år!:) Blir ännu mer gofika idag då!;)

Kommentarer

- Helen

Hoppas lilla bebis lyssnar på mamma nu och kommer ut i veckan eller kanske på självaste bf dagen. :) puss

2012-09-21 ♥ 20:22:17
URL: http://helenm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0