Valbo

Blev en spontantripp till Valbo idag!:) Bilen va rätt full innan vi ens hade shoppat nå;p Haha. Det va jag, Tommy, Pontus, mamma & svärmor som åkte iväg;) Blev ett nytt regntäcke på Hööks till Rattis. Sen blev det massa ljus mm från Ikea såklart;p & sen blev det lite inredningssaker från Köpcentrumet & lite kläder till Pontus. Köpte inge kläder alls till mig själv. Fick med mig ett par gummistövlar som Tommy köpte på Biltema då han fick gasa ut dit vid halv fem.. Dom stängde ju fem så då fick han åka ut dit en snabbis själv då vi inte va klar med alla affärer;p

När vi kom hem packade ja upp allt vi hade shoppat. Fast först fick Pontus äta lite då han va rätt hungrig:p Sen fick jag äta! Dammsugaren åkte fram också en vända sen var det bara att bada unge & sen va det min tur att få duscha. Fullt upp!... Nu landa ja i soffan där ja tänker sitta resten av kvällen med mina grabbar:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0