En massa snö!

Hej mitt vinterland..! Nu är det vitt ute & det snöar fortf. Kan tycka att det är lite väl tidigt att snön kommer redan nu i Oktober! Men det är mysigt också på något vis;p Saknar att kunna rida på den första snön nu. Det brukar vara så himla härligt. Det är något speciellt att rida på det fina vita täcket som ligger så fint & orört i skogen:) Meen, förhoppningsvis är jag uppe i sadeln snart:) Hihi.. Ska bli så kuul!

Vi stannar nog hemma idag & myser inne i värmen:) Mamma skulle fixa Rattis. Ska iofs iväg sen i em till bvc. Får se hur mycket Pontus har gått upp sen sist;p Min gissning är att han väger 4750g nu:p Får se hur nära jag är denna gissning då;)
Nu blir det att avnjuta en kopp kaffe & poppa Stiftelsen. Kunde inte hålla mig så har beställt hem deras cd;p Pontus somnade efter att han hade fått i sig lite frukost:) Så det innebär lite egentid till mamman!;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0