5 år tillsammans <3

Idag gav grabbarna mig lite sovmorgon:) Pontus vaknade vid halv åtta så då åt han sen tog Tommy & gick upp med han så mamman i huset kunde få sova vidare;p Vaknade vid tio så det va skönt!:) Nu sover Tommy på soffan i tvrummet & Pontus sover på kökssoffan. Hihi;)

Ikväll ska jag & Tommy ut & äta tillsammans:) Åren går & idag firar vi 5 år! ♥ Så då kommer Pontus mormor & morfar hit & passar lillprinsen en sväng:)

Nu snart blir det en tur ner på stan för att ta en fika med Lina:) Mys! ♥ Får se om Pontus får va hemma med Tommy eller om han får följa:p

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0