Sömn

I natt va en bra natt!;) Pontus har ju varit rätt stökig innan läggdags. Vägrat somna & grinat en hel del.. Men igår kväll åt han vid åtta & sen vid nio gjorde jag kväller med han. Jag själv också för den delen:p Va så himla trött.. Hann lagomt lägga mig så började han grina & stöka på så jag fick ta upp han & ha han i knä. Han halvsomnar så jag lägger ner han i sängen med nappen. Sen helt plötsligt sov han jättehårt & vid tio kunde jag slappna av & inse att han faktiskt sov;) Sen vaknade han vid halv tre för att äta & efter halv fyra somnade vi båda om iaf:) Halv åtta va det matdags igen & sen eftersom Tommy blev hemma från jobbet gick han upp med Pontus vid åtta så mamman i huset fick sova vidare;) Så då sov jag till halv tio!:) Skööönt!.. Jag hoppas att denna natt kommer gå bra också! Bara hoppas på det bästa:p

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0