Onsdag!

Hinner inte med att skriva.. :p Haha. Iaf så va vi till Helen & flickorna igår. Carro & Melizza va också där!:) Vi åt lunch & fikade tillsammans. Tack för en mysig stund tillsammans med alla er ♥ Måste vi göra om!;)

Idag ska jag & Pontus iväg på bvc. Har anmält oss till föräldragruppen så får se vilka mer som ska gå med oss:) Sen har jag anlitat mamma & pappa som barnvakt så jag kan springa på stan en sväng;p Är ju farsdag på Söndag;) Tommys första så ska kika på nå till han & sen till min pappa:) Sen tänkte jag bjuda dom på mat också. Just ja, anlitade pappa med en till sak idag;P Hihi.. Han fick åka till stallet.. ;)

Kommentarer

- Helen

tack själv gumman, undra vad man ska hitta på i farsdagspresent då :) hoppas de blir roligt på föräldrargruppen och att de är någon du känner igen :) Puss

2012-11-07 ♥ 14:29:02
URL: http://helenm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0