MVC

Ännu en dag på familjecentrumet. Fast idag var det min tur att gå dit. Va dit på en efterkontroll. Pratade lite om förlossningen & så. Allt gick iaf bra så nu är jag klar på den sidan;) Hehe.. Nu blir det en massa besök på den andra sidan när vi ska dit med lilleman. (både mvc & bvc ligger i samma byggnad)

Tommy blev hemma från jobbet idag då han varit tokförkyld & haft frossa sen i Onsdags.. Så idag stannade han hemma under filten.. :p Men då jag skulle iväg till mvc & Dollar va jag på sen så fick Pontus va hemma med pappsen. & det hade gått så bra. Han hade sovit hela tiden ja varit borta. Annars kan man känna sig lite stressad då man åker iväg utan han.. Kommer han vakna & bli hungrig.. Den tankten har jag i huvudet hela tiden då jag åker iväg & lämnar Pontus. Men det finns ju telefon så det är väl bara att slå en pling då om han skulle vakna eller bli hungrig. Nojjig morsa, ja vet!... Haha! Fick iaf lite uträttat då jag hämtade ut ett paket & va in på Dollar. Nu är farsdags-presenterna fixade till både min pappa & till Pontus pappa;p Hihi..

Tog med mig familjen till Rengsjö efter lunch. Jag va till stallet en sväng & killarna va hemma hos mamma & pappa under tiden. Just de ja. Bm tyckte jag skulle avvakta ett tag till innan jag hoppa upp & red.. Så är väl bara att lyda order då. Annars tänkte jag rida i helgen. Men får vänta ett tag till då. Är ju såå ridsugen nu! Har inte ridit sen i April..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0