Lite julfix

Nu är det bara att invänta julen;p Har fått upp ljusstakarna, julgardiner & juldukar idag! Gäller att passa på när tiden finns;) Lite tidigt kanske, men det skiter man väl i!;) Haha. Tomtarna får vänta ett tag till:p

Tommy var till sjukhuset idag & dom tog en massa prover på han.. Läkaren skickade hem han undertiden dom väntade på provsvaren så skulle han återkomma.. Men än har han inte hört nå & han vet inte ifall han bara ska dit & hämta medicin eller om han måste träffa läkaren igen.. Återstår att se. Än är inte dagen slut. Sänkan var högre idag, låg på 90 någonting & om inte denna läkare kunde klura ut vad som var fel skulle han ta sin kollega till hjälp. Denna doktor verkar iaf ta han på allvar!! :) Äntligen händer det nått!..  

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0