Julklappar

Har varit på stan & handlat lite julklappar med Emma idag:) Fick ihop några iaf;p Har en del kvar.. Sen blev det ett besök i Rengsjö. Jag & mamma åkte till stallet så Pontus fick va hemma med morfar:)

Har åkt på fjärde (tappar räkningen snart) mjölkstockningen!. Har haft tre sen förra veckan bara.. :/ Men bara jag sover med vetekudden under natten så brukar det släppa. Får se hur det känns imorgon då jag vaknat. Fattar inte att jag får det så himla ofta. Måste nog börja lyda mamma nu & använda vantar & klä mig varmt;) För detta är inge kul att ha..

Kommentarer

- Lina

Usch fy.. stackare! Jaa det är bäst du lyder mamma! ;)

Svar: Ja är nog kanske bäst de;p Hihi.
annaslaviero.blogg.se

2012-11-29 ♥ 21:29:28
URL: http://linalinus.blogg.se
- Helen

Jo klä dig varmt och använd inläggen för att hålla varmt och öppna aldrig jackan fast de är varmt med Amningshormonerna. Jag klädde mig alltid överdrivet mycket och varmt så kanske var därför jag klarade mig så bra. Du kanske får vira en halsduk runt brösten. Hihi. Krya på dig gumman. Kan tänka mig att de är ett helvete att ha hela tiden. :( pusskram <3

Svar: Ja jag får nog börja lära mig att klä mig bättre! För det är inte alls kul att få detta hela tiden.. :/ Men man lär sig aldrig. ;p Hehe.
annaslaviero.blogg.se

2012-11-29 ♥ 22:56:14
URL: http://helenm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0