Fina Du!

Lilla Pontus blir 6 veckor idag! ♥

Mamma & pappa älskar Dig! ♥

Kommentarer

- Lina

Vad fin han är! Tänkte komma och hälsa på någon dag nu jag med! Känner att det är dags nu! :)
Jaa, vi får hoppas du hinner med lite skoteråkning nu till vintern. Det är ju så härligt! :) Ska iväg på kurs imorgon och onsdag men kanske kan ses i slutet av veckan? :) Puss

2012-11-12 ♥ 17:41:07
URL: http://linalinus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0