Bvc

I natt va det jobbigt.. Han va vaken till halv två.. Ändå la vi oss vid halv elva. Han stökade på & grinade rätt mycket. Men tillslut slog han igen sina blå & även jag somna:) Annars har vi varit till bvc idag. Gjorde det vanliga. Vägde & mätte. Jag chansade på att han skulle väga 5100g typ.. Men han vägde mer..!;p
Förra gången vägde han 4872g & va 56,5cm lång. Idag vägde han 5514g & va 57,6cm lång..! Stora killen!;) Sen tog jag upp det här med att han är så gnällig & ledsen till kvällen.. Att det är svårt att få han att sova m.m. Hon trodde det kunde vara nån typ av separationsångest då det händer lite i utvecklingen nu då dom är mellan 6-8 veckor. Ska dit om två veckor igen så får se hur det går fram tills dess. Iaf så har jag glömt att säga att i Lördags så flinade han för första gången till oss:D Medvetet alltså. Sen kom det nå bubbelljud;p Hihi. Sen har han flinat fler gånger till oss nu efter det också:) Man blev ju nästan lite smått tårögd.. :) Så himla sött!   ♥

Kommentarer

- Helen

Oj jo grädde i tuttarna var de verkligen. :) Hihi. Hoppas nätterna blir bättre snart <3 puss

Svar: Jaa;) Hihi.. I natt gick det bra:p Då sov han mellan elva & fyra. Han åt sist vid åtta.. :) Så han klarar sig bra över natten utan mat nu men bara han kunde sova då:) Men ja hoppas det blir ändring på det snart;p Kram <3
annaslaviero.blogg.se

2012-11-13 ♥ 08:41:00
URL: http://helenm.blogg.se
- Helen

skönt med längre sovsträckor :) De blir nog bra snart <3 Pussar

2012-11-14 ♥ 21:19:19
URL: http://helenm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0