Aj, aj..!

Då var det Fredag igen då!:) Veckorna går så otroligt fort nu.. ;p
I Onsdags mådde jag inge vidare, men åkte till stallet ändå & Pontus fick va med morfar undertiden. Gjorde klart där snabbt för kände mig inge pigg alls. Hade ont i ena bröstet & kände mig febrig.. Hann bara hem så small det till. Fick världens frossa & huvudvärk. Började må illa & det onda i bröstet blev värre & värre. Tjoohoo, mjölkstockning..!! :/ Fick ringa hit mamma så hon kunde ta hand om Pontus för om jag var uppe blev jag yr & var alldeles skakig. Lyckades till slut ta mig till duschen så jag kunde duscha hett. Sen tog jag en alvedon & bäddade ner mig i sängen med vetekudden. Somnade ett tag med Pontus i sängen efter att han hade ätit lite:) Den kvällen/natten mådde jag inge vidare.. Igår va jag lite bättre, men mamma kom hit & tog hand om Pontus för va fortf. liggandes. Hade feber & bröstet ömmade än..
Idag är jag bättre. Har varit på bena hela dagen & ingen feber:) Men mamma kom hit idag också för att ha Pontus då jag har fått hår, fransar & bryn fixade av min kära frissör:) Tusen tack!:) Så nu är mamman mkt nöjd igen & känner sig tio gånger fräschare än innan;) Haha!.

Tack till min kära mamma som varit gullig & ställt upp för mig under dessa dagar! ♥

Nu blir det Fredagsmys med mina grabbar:) Pontus har fått badat ikväll & det tycker han verkligen om:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0